Till pappa ❤️

En jättemysig julafton är nu över. Barnen fick så många fina julklappar och är så nöjda. Tack för det alla inblandade. 
Jag fick även två fina klappar, en från tomten och en från min familj. Jättetack ❤️

Jag frågade pappa för ett tag sedan vad han önskade sig i julklapp. Han svarade med ett "jag blir så nöjd med det jag alltid brukar få, det är det enda jag vill ha".
Almanacka med bilder på barnen ger vi våra föräldrar varje år och hade såklart tänkt ge dem även i år. Vi hade inte hunnit fixa med de presenterna innan han dog tyvärr, men vi bestämde att vi skulle göra en till honom ändå. 

Nu ligger den här hemma i väntan på att få ges till dig. Förhoppningsvis får du med dig den i kistan med en del andra fina saker. Du ville så gärna ha en, så god jul älskade pappa ❤️ Du fattas mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0