Svårt att andas

Här sitter jag i soffan och har gjort sen en timma tillbaka ungefär. Anledningen till det är att vi har en liten kille som är så förkyld från och till så han får svårt att andas. Det är skitläskigt tycker jag! Fredrik fick ge honom koksaltdroppar och använda snorsugen men det är så synd om plutten då han blöder så lätt från näsan. Det kom till och med blod i munnen inatt 😔 

Han hade svårt att ligga i sängen efter det och var ledsen så jag valde att kliva upp med honom. Nu sover han i min famn och andas bra men själv kan jag inte låta mig sova, utan nu är jag uppe till det är dags för honom att äta kl 05, då tar Fredrik över. Känns bäst att hålla koll på honom när han är så förkyld. Stackarn har varit såhär sen han föddes typ, får verkligen hoppas det blir bättre snart.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0