Nattuggla

Nu sitter jag här igen. Inte i soffan men intill Emmetts säng och försöker få honom att somna. Inget lätt jobb tyvärr då han är pigg som en lärka. Hoppas verkligen han somnar innan det är dags för käk igen.. Eller kanske det är det som är problemet. Att han redan är hungrig? Ger vi honom för täta mål kräks han tyvärr upp allt igen och enligt BVC ska vi heller inte öka på mängden mat då han har ont i magen och det skulle kunna förvärra det. Inte lätt att veta hur man ska göra och vad som är problemet 😏

Nu sluter han i alla fall ögonen till och från, så lite trött är han nog allt. Däremot snuttar han frenetiskt på nappen och det stör honom från att sova. Ramlar nappen ut blir han galen.. Åh, jag sliter mitt hår snart. Jag behöver sova då jag ska upp för att jobba om ca 3 timmar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0