Finaste julklappen

Igår fick jag den finaste julklappen med posten. En helt underbar gåva som värmer mitt hjärta något enormt! 

Jag själv såg en bild på detta hjärtat hos Johanna vars pappa också gått bort, och ville så gärna veta var man kunde köpa. Jag fick till svar att jag skulle få en länk skickad till mig men det dröjde..
En kväll hade jag däremot fått ett meddelande på FB där det stod följande;

"Jag har beställt ett sånt hjärta i plexi till dig där det står God Jul pappa ❤
Du får det av mig ❤ Stor kram! Det kommer på posten förhoppningsvis innan julafton".


Jag blev så glad! Även om det kanske inte var världens dyraste grej så är det något av det finaste jag fått. Det betyder så mycket. Nu hänger det där i granen och pappa kommer vara med oss varje jul framöver, lite extra mycket ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0