Det går framåt

Onsdag idag, tydligen.  Jag var faktiskt tvungen att kolla i almanackan vilken dag det var, för jag vet inte sånt längre. Ingen koll alls. 

Idag var Fredriks första jobbdag sen förlossningen. Han skulle börjat jobba tidigare men valde att vara hemma extra i och med det här med pappa. Tur för mig. 
Fredrik är verkligen mitt allt och en underbar man med världens största hjärta. Utan hans hjälp dessa veckor hade jag gått under. Helt ärligt. 
Han tar hand om hemmet, barnen, han matar Emmett och sitter uppe på nätterna med honom för att jag ska få avlastning. Bara det liksom, vilken man. Jag är oerhört lyckligt lottad. Vad skulle jag göra utan dig älskling? Tack för att du är du. ❤️

Idag mötte jag upp min bror hemma hos pappa för att gå igenom en massa saker. Första gången vi ses sen pappa blev inlagd. 
Vi fick inte så jättemycket gjort men vi pratade oss igenom några timmar och det var nog behövligt. Kanske för oss båda. Idag kändes det inte lika konstigt att vara där, även om det fortfarande känns som pappa ska komma hem när som helst. 

Vi har kommit en bit på väg i den här resan. Nu är iaf begravningsbyrån kontaktad och på måndag ska vi dit på samtal. Ännu vet vi inte om pappa hade några särskilda önskemål och tyvärr drar Skatteverket ut på det hela då vi inte har fått intyget om dödsbevis, så vi kan inte kontakta banken för ev bankfack eller så än vilket känns surt. Det vi får göra till dess är att planera efter våra viljor och sen får vi ändra om det kommer fram att pappa ville annat. 
Men det är så svårt när jag aldrig pratat med honom om det här, jag har ju liksom ingen aning.. 

Jag vill ju göra det bästa för dig pappa, så du blir nöjd 💖



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0