Alv

Fredag idag vilket innebär att det är redan två veckor sedan pappa lämnade oss. Och så juldagen på det, den dagen som han alltid brukade komma hit och fira jul.. Ingen lätt dag idag. Det känns fortfarande som att jag ska få träffa honom snart igen, att han bara är iväg någonstans. Undrar om det kommer kännas så för alltid? Någon som kan berätta?

Imorgon har jag tänkt åka till huset. Det är så jäkla mycket som ska göras så det är väl lika bra att sätta igång. Men först ska jag nog göra min favorit som jag gjorde då och då när jag hälsade på, jag ska kolla på alla gamla diabilder. Vi brukade sitta i lilla rummet tillsammans och titta och pappa berättade alltid samma saker varje gång. Älskar det. 

Imorgon kommer jag titta ensam, utan din fysiska närvaro pappa, men förhoppningsvis kommer jag känna att du är där med mig ändå, som du alltid kommer vara 💕

Avslutar kvällen med en bild på min minsta kärlek.. Såhär i juletider passar det ju bra, vår lilla alv 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0