Ut med "gammalt", in med nytt!

Ikväll var vi och hämtade hem min skrutta efter hon varit hos pappa en vecka, och det är så skönt att vara en hel familj igen. Det är konstigt jag fortfarande inte vant mig vid att hon är borta från mig varannan vecka, det är trots allt mer än 5 år sen hennes pappa och jag flyttade isär. Kommer jag någonsin vänja mig?

Nu sitter hon här i soffan och vi har lite fredagsmys tillsammans. Alice i underlandet på tv:n ihop med godis. Gott!


De senaste dagarna har vi rensat, tvättat och provat en massa kläder och skor. Barnens då såklart. Snart dags för höst och vinter och det är mycket som ska fixas, och mycket som behövs säljas. Tidigare år har vi sparat massor men nu känner vi att det inte är någon idé. Iväg med det istället! OM det kommer ett syskon i framtiden får vi helt enkelt köpa nytt då. Och det är ju faktiskt sååå kul att köpa nytt ;)
 
 
 


Detta är en del av höst och vinterkläderna vi rensat ut. Mycket ligger redan ute till försäljning och lite ska ut de kommande dagarna. Får hoppas vi tjänar några slantar, så vi kan lägga det på nya kläder som de behöver inför kommande säsonger.

Och ni som inte redan visste det så är barnkläder min stora passion, det är såå kul och jag älskar att klä mina barn i fina kläder. Det blir mycket danskt samt svenskt, favoriterna i vårt hem är Nova Star, Molo och Småfolk. Underbara kläder! Kolla in dem om du inte redan gjort det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0