Nu kommer ett löfte!

Jag vet att jag har sjukt några läsare kvar nu efter att faktiskt ha haft rätt många. Inte så konstigt då ingen vill kika in på en blogg som ändå aldrig uppdateras. I don't blame you!
 
Ett halvår sen nu, mycket har hänt sen dess såklart.
MEN - det tänker jag inte gå in på nu, utan nu blickar jag framåt och SKA framöver uppdatera bloggen oftare. Det löftet ger jag nu. Ännu en sak jag tänker göra är att skaffa mig ett gymkort. Till hösten nu ska det bli ändring. Ska faktiskt bli skönt. Saknar zumban som tusan, och bodypump som jag gick på när jag och F träffades. De har inte kvar det sistnämnda men finns mycket andra bra pass att gå på.
 
Ny bloggdesign också, dagen till ära. Nystart liksom.
Känns bra!

Hoppas ni hänger med mig nu,
och blir trogna läsare som ni en gång var!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0