Vilddjur

Det var egentligen meningen att jag skulle jobbat igår, men så vaknade Elmer snorig och med feber, så det blev att stanna hemma. Hade en bra dag med barnen, de var hyfsat lugna hela dagen faktiskt. På kvällen var jag och Enya på hennes 4-årsgympa. Den var ungefär likadan som förra året, bara att de hade nya fröknar och var på ett nytt ställe. Men skillnaden nu var att Enya sa direkt efteråt att det var kul, det gjorde hon aldrig med den andra. Så det blir att fortsätta även i år! :)

Idag har också varit en hemmadag, men inte med två lugna barn, utan mer med två vilddjur. Phu, jag var så trött på dem vid kl 10, så då gick vi ut för att jag skulle få andas lite. Vi tog en sväng till kanalen och matade änderna och på vägen hem stannade vi i lekparken. Kallt som tusan ute och nu kan jag på allvar säga att hösten kommit för att stanna :/

Just nu leker Enya på baksidan och Elmer sov, trodde jag. Men näe, inte det inte. Vet inte om hans ens somnat efter maten eller om han bara sov i ca 30 min? Han sitter där i sängen men jag vill inte ta upp honom, han behöver somna om.. Snälla Elmer..

Vet ni vad jag ska göra ikväll?
Jo, något jag inte gjort på 3 år! TRE år.. Shit!
Jag ska träna! Får se hur det går, och hur jag kommer må imorgon :P

Hur som helst ska det bli väldigt kul och jag är rätt peppad inför höstens träningspass!
Jag VILL ju få en snygg kropp men motivationen har inte funnits där(finns fortfarande inte), åt chips senast idag faktiskt, jag är sååå kass på att äta bra och ta hand om mig själv!
Hoppas jag lyckas ändra mig själv från och med nu.. jag vill ju orka leka med barnen om 10 år och gärna orka vara vaken längre än till kl 22 på kvällarna.. jag vill leva länge och må bra!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Härligt med träning! Jag kämpar också för att komma igång med min, vilket går väldigt trögt med två barn som fyller upp tiden i vardagen :)

2011-10-13 @ 09:37:46
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0