Ensamt

Det är alldeles tyst här hemma. Rätt skrämmande faktiskt, även om jag är van vid det sen innan.
Men nu är båda barnen på dagis, skumt. Ingen liten Elmer som är överallt där han absolut inte får vara, ingen Enya som leker med barbie och ingen att umgås med alls.

Nåja, det är ju så det kommer vara nu framöver, om jag inte skulle ha turen att fånga ett jobb. Än så länge har jag bara fått "nej tack" på de jag väl har fått svar på.. Trist som tusan!
Men någongång hoppas jag få ett JA. Jag är värd det tycker jag!


Har hunnit med litegrann idag iaf. Fixat papper till A-kassan (som jag inte får men som jag ändå måste skicka in), har ringt ett samtal, har tvättat och hängt upp tvätten, vikt in den rena, målat naglarna och snart ska jag käka lite mat. Efter det så ska jag knalla till affären och sen hem och skicka in lite fler jobbansökningar.

Sen blir klockan 14 och mina små hjärtan ska hämtas. Jag saknar dem!
Och mitt stora hjärta ska vi inte tala om, honom saknar jag som en tok. Bästaste som finns den mannen!

Nepp,
ugnen kallar!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Evelina!



Du kan väl öppna en tårtvekstad. Herregud vilka fina tårtor har du gjort dom själv?

Kram

2011-05-27 @ 13:00:23
Postat av: Evelina

Hej!

Tack, ja det är jag som gjort dem! :)

Kul att du gillar dem!

2011-09-06 @ 13:45:00
URL: http://eeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0