Tråklista

Beroende av: Mina barn, Fredrik, vänner, musik (bloggar skulle nog F vilja inflika ;))
Vad får du oftast komplimanger för: Hmm? Brukar sällan få det, är nog mest F som ger mig det.. o han gillar mina tuttar.. haha!
Hur imponerar man på dig: Är sig själv, tokig humor är inte fel :)
Brukar du skratta för dig själv: Händer kanske någongång
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Kan inte kolla, batteriet har lagt av
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit får det bli isåfall
Brukar du bli för full: Brukar hålla mig på en lagom nivå ;)
Är du allergisk mot något: Nej, men tror jag är känslig mot mjölk och friterad mat
Antal timmar sömn inatt: Ca 8
Brukar du komma i tid: Ja oftast, även om F vill påstå annat ;)
När mår du bra: När jag har min familj nära, när jag umgås med fina vänner.. musik får mig att må bra oxå!
När blev du fotad senast: Händer inte så ofta direkt, jag håller mig mest bakom kameran. Fotade dock min skugga idag
Vad tycker du om fötter: Illa, faktiskt! Det är FÅ personer som har fina fötter :P
Vem saknar du just nu: Enya och Fredrik såklart
Favoritdryck på morgonen: Oboy, även om det inte dricks ofta längre :(
Rakar du benen: Haha, alldeles för sällan. Ni kan numer kalla mig grottmänniska
När brukar du gå och lägga dig: Om jag inte lagt mig före kl 22.00 så somnar jag garanterat i soffan strax efter!
Sysslar du med någon idrott: Om läsa bloggar räknas? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt offentligt: Nix
Vad längtar du till: Ullared! Till Enya kommer hem, till julen, till sommaren 
Hur gammal är du: Alldeles för nära 30
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: I helgen tror jag
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, men vill ha linser
Har du piercing: Nope
Vill du gifta dig: Ja, sen jag träffade F så vill jag det. Mer än gärna
Vill du ha barn: Har redan mina 2 älsklingar, om det blir en 3:e återstår att se ;)
Solar du ofta: På sommaren försöker jag hinna med det, annars någon gång på vinterhalvåret
Är du bra på att laga mat: Verkligen inte
Är du flygrädd: Ja!
Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär
Är du musikalisk: Lite
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag gillar inte när de borrar. Men vem gör det?
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det. Gillar kvällar/nätter men orkar inte vara vaken så länge :P
Vilken ögonfärg har du: Gröngula
Biter du på naglarna: Mmm.. fulaste naglarna ever
Röker du: Usch nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0