Ny dator

Jag skulle jättegärna vilja ha en ny dator. Den vi har nu duger såklart, men den är såå seg och sjunger på sista versen. Dessutom skulle jag vilja ha en med större ram eftersom jag vill kunna ha ett annat photoshop inlagt. Det jag har nu kan inte läsa RAW-filer och det är ett format jag helst av allt skulle vilja fotografera i, så att det blir finare bilder.

Jag kände igår att jag fått tillbaka mitt foto-sug lite och det skulle vara kul att återuppta det. Som det var förr, på gymnasiet då man fotade hela tiden. Det ÄR ju jättekul, men inte när man inte kan göra något med bilderna. Som det är nu så redigerar jag aldrig mina bilder, det ska man i och för sig inte behöva, men om man vill så är RAW-formatet det man ska ha. Så är det bara.

Suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0