Inte helt hundra

Ända sedan jag kom hem från ljuspartyt så har jag känt mig hängig. Ont i kroppen, hettande kinder, ont i huvudet och lite yr. Jättejobbigt. Dessutom har båda barnen varit på deras absolut bästa humör ikväll (eller inte) och det har ju inte direkt gjort saker och ting bättre. Undrar om de också har något skit som ligger och gror i kroppen? Hoppas inte!

När hockeyn är slut på tv:n ska älsklingen och jag kolla på Robinson som vi missade i torsdags och om jag orkar så ska vi se film efter det. Mys.

Håller tummarna för att Elmer sover bra inatt. Jag känner att jag i stort behov av sömn just inatt. Just nu ligger han och knölar vilket han gjort den senaste halvtimman. Sov nu Elmer! För guds skull, sov!




mina små älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0