Höstig promenad

Sådär! Nu är vi hemma igen i värmen, men jag måste säga att det var riktigt skönt att komma ut. Bara man klär sig efter väder så är det helt okej med kyla.

Hade kameran med mig idag för ovanlighetens skull, och jag använde den också. Det ni! Nedan kommer ett par bilder..






På väg hem så gick vi förbi stället där Enya går på gymnastik. Eftersom jag inte hade mobilen med mig så visste jag inte alls vad klockan var, men när vi kom fram dit så stod Enya utanför med sin pappa och väntade på att få komma in. Jag ville inte ropa på henne men hennes pappa såg oss och sa till henne. Så jag fick en puss och en kram innan de skulle in och det var världens bästa avslut på min härliga promenad! Vad jag saknar min älskade skrutta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0