Hemma

Puh, nu är vi äntligen hemma! Har visserligen varit hemma en stund, men vi kom inte ifrån sjukhuset förrän kl 18 och efter det tog vi Maxi och nu har vi ätit mat och Elmer är på väg att lägga sig.

Tiden på sjukan gick såå långsamt! Men Elmer skötte sig bra, var bara lite gnällig pga trötthet och hunger men så kan det ju bli. Han har varit feberfri idag och det är jätteskönt! Det enda vi fick göra på dessa 4 timmar var att vänta på ett kissprov från Elmer och det var ju inte det lättaste kan jag säga. I nästan 1 h och 45 min så satt jag och stirrade på Elmers snopp, bara för att inte missa kisset. Jättekul! Han hann med att sova en stund och då tänkte jag att "ja, nu borde han ju kissa för han slappnar av", men icke sa nicke!

Inte förrän den enda gången som jag gick ifrån honom, då kissar han självklart! Allt kiss kom på sängen eller över honom själv, endast 2 droppar i den lilla muggen. Fan! Men det räckte visst, för sköterskan blev nöjd.

Doktorn kom jättesent och hon klämde och kände, men inget var fel. Allt såg jättefint ut. Han är troligtvis bara en kille som inte dricker och feber hade han ju ingen där inne så därför skickades vi hem igen. Skönt iofs, men en rätt onödig dag på sjukan enligt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0