Friday, I'm in love

Rätt skön fredag, trots alla motgångar jag hade igår. Tänker inte gå in på dem något närmare, bara så ni vet.
Idag lyser solen, det är kallt men det gör liksom inget. Idag kommer min älskade prinsessa hem och då känns allt komplett igen!

Elmer och jag ska strax knalla över till Lollo, men först ska han få lite gröt. Han älskar det!
Kl 14 hämtar jag Enya på dagis och då har även Fredrik kommit hem från jobbet, så vi får en lång fredag tillsammans och det är såå mysigt. Älskar min underbara familj!


Hade förresten ett litet photoshoot med barnen förra gången Enya var hos oss. Solen lyste tyvärr lite för mycket och jag hittade inget bra skuggparti, men några av bilderna blev ganska fina trots allt. Man får se charmen i dem istället för proffsiga bilder, hur som helst är mina barn de finaste i världen! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Åh härliga höstbilder på barnen :)

2010-10-23 @ 15:23:01
URL: http://isabellasalminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0