2-årsdagen

I fredags var vi som sagt ute och käkade och kollade på bio, för att fira vår 2-årsdag. Maten intog vi på Steves, för att hålla det lite enkelt, och jag har varit sugen på deras mat rätt länge så där fick det bli. Tyvärr var maten en riktig besvikelse denna gång! Kycklingen var jättetorr och skuren som ett schackbräde ovanpå, som dessutom var bränt, och klyftpotatisen hade de dränkt i svarpeppar, vilket är det värsta jag vet! Det enda som smakade som det skulle var tzatzikin. Nåja, Fredrik var nöjd med sin mat även om de glömt osten på hans, men vi blev mätta och det var väl huvudsaken.

Efter maten gick vi en sväng på stan för att kolla på folk, men det var iskallt så vi satte oss inne på SF och väntade ut tiden istället. Vi träffade ett par bekanta till Fredrik som vi pratade bort några minuter med, men sen blev klockan äntligen dags. The Last airbender såg vi, i 3D. Riktigt häftigt även om jag var skeptisk till en början. Filmen var faktiskt rätt bra och jag ser fram emot 2:an.

När det var slut så åkte vi till Fredriks mamma och hämtade upp lilleman och när vi kom hem blev det sängen för oss alla 3!


Förresten, presenterna ja!

Av mig fick Fredrik whiskeyprovning som han blev jätteglad över! Nu ska han bara försöka få med sig en vän och sen blir det att provsmaka någon gång efter jul. Kul att han tyckte om det, men jag vet ju att han gillar whiskey så det kunde ju knappast bli fel ;)

Jag fick min present idag eftersom det tog tid med posten. Ett jättefint läderarmband som jag suktat efter länge! Inte just detta, för detta har Fredrik valt själv, (alla ser ju dock snarlika ut) och jag älskar armbandet massor! Visst är det fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0