Stackars liten

Idag är jag hemma med Elmer som har feber. Upptäckte även en konstig prick på sidan av ryggen när jag tog av pyjamasen imorse, så just nu väntar jag på samtal från vårdcentralen. Hoppas verkligen bara det är ett vanligt sår och inget som smittar!

I övrigt är det rätt lugnt. Vi hade en bra Fars dag igår, Fredrik fick paket på sängen och i där låg en tröja med Djurgården på, såklart. Den passade han på att visa upp när vi sen begav oss iväg på lite loppis :) Hem kom vi självklart inte tomhänta utan vi blev ett sällskapsspel, ett pussel, två dataspel och några böcker rikare.

På kvällen hade vi min pappa här på mat och när han hade åkt hem och barnen hade lagt sig så kollade vi på Ensam mamma söker, och sen blev det sängen ganska snart för min del. Var så trött! Men jag sov jättegott inatt så det tackar jag för :)

Nä, nu ska jag fixa lite med mammas nya blogg,
sen hoppas jag det ringer snart!


elmerbus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0