Ingen frisk luft på hela veckan

Enyas höga feber höll i sig i ca 3 dygn och på 4:e dagen när febern gått tillbaka fick hon utslag över hela kroppen. Välkommen tredagarsfeber! 5:e dagen bajsade hon vatten och vi misstänkte att hon blivit magsjuk, men det kom bara 2 gånger så hon åkte till pappa i fredags. Var alltså ingen magsjuka utan resultatet av att hon endast druckit vatten sen i lördags.

I och med hennes sjukdom så har vi hållit oss inomhus mestadels. Ingen frisk luft för mig alls förutom i fredags då vi var ute och gungade i 15 min innan Enyas pappa kom. Inte bra, inte bra.
Igår hade vi en tråkdag inne medan regnet öste ner från himlen. Vi passade på att rensa lite i garderoberna och jag plockade iordning min sminkväska, rengjorde och slängde. Nu behöver jag nytt, likaså i garderoben ;)

Söndag idag och dagen är tillägnad städning. Bara min karl vaknar så ska vi sätta igång. Ikväll väntar vi besök från Fredriks mamma och syster. Vi ska äta tacos och de ska få mysa lite med Elmer, det var ju ett tag sen de såg honom nu.

Ska försöka hinna med en promenad idag också. Känner att jag blivit alldeles för lat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0