Underbara fredag

Härligt väder idag igen, men alldeles för kallt för mig just nu. Så istället för att gå ut så tar jag mig ett dopp i karet, det ska bli skönt!

Måste ju ändå göra mig iordning inför resten av dagen, då ett besök hos MVC ligger närmast. Antagligen det sista besöket nu innan lillfisen kommer ut, vadå sjukt?! Tiden går ruskigt fort nu! Men det ska bli skönt sen när han kommit till världen, vi längtar nåt enormt! :)

I eftermiddag kommer även Enya hit igen, ska bli kul att få hem henne. Längtar ju som en tok efter henne när hon är hos pappa. Och ikväll ska vi till Wille på kalas så det ska bli trevligt. Ser fram emot eftermiddagen/kvällen kan man säga!

Men fram till dess blir det badet som sagt, sen lite paketinslagning och iordningplockande.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Annik

2010-03-05 @ 17:37:20
Postat av: Annika

Eller inte??!!?? Krya på er å ses vi då :)

2010-03-05 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0