Sunshine

Uppe med tuppen idag, eller i alla fall vaken med den. Vaknade såklart när Fredrik skulle iväg till jobbet och kunde därefter inte somna om. Typiskt när man väl får sova länge. 

Nåja.. Idag är det en fin dag, solen skiner och jag hör fågelkvitter in till vårt vardagsrum. Härligt!
Nästan så jag har lust att ta en promenad, får se om jag orkar. Annars så lockar ju i alla fall vädret en himla massa, kanske skulle jag klä på mig lite varmt, ta med mig en stol ut och sätta mig på balkongen och sola lite?



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har ett par plyschbyxor från lindex i strl 56 med stjärnan på. Fast dom är rosa =) Vill du ha dom ändå kan jag skicka dom till dig, dom används inte längre då dom precis blev urväxta.

2010-03-02 @ 18:28:29
Postat av: Evelina

Hej!



Tack för svaret, men hur ska jag kunna kontakta dig då du inte angett någon mail eller blogg? ;)

2010-03-04 @ 20:28:07
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ooops! Måste glömt fylla i mail rutan...

Men nu så, nu är det gjort! =)

2010-03-06 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0