Sug

Ny månad, nedräkningens månad har börjat. Känns helt sjukt att det bara är ca 20 dagar kvar innan vi har lillfisen hos oss, efter all den här väntan.. Men spännande såklart och även om det kommer vara väldigt omtumlande i början så kommer det bli helt underbart! ♥


Den senaste tiden har jag känt sug efter så mycket. Sug efter godsaker, sug efter shopping, sug efter bättre väder osv, osv. Jag erkänner att jag inte kunnat hålla mig ifrån sötsuget, utan det har åkt ner både en och två(hundra) godisbitar på senaste tiden och jag har säkert gått upp en massa i vikt. Men det struntar jag faktiskt i just nu, huvudsaken är att jag har motivationen sen att få bort allt överflöd sen efteråt.. men det ska jag i alla fall kämpa med, jag trivs inte i kroppen jag har nu och heller inte i den jag hade innan graviditeten.. Nej, den ska bort! Eller ja, i alla fall omformas lite :)

I övrigt så är jag sjuuuukt sugen på att åka till GeKås. Har visserligen varit sugen på det sen jag var där sist, men hade jag bara haft lite pengar över så hade jag kunnat åka just NU. Eller helst redan igår. Det finns så mycket fint där nere som jag skulle vilja ha, både till hemmet och till ungarna. Säkert ett och annat till mig själv också, och till min fina karl förstås.. Men men, vi får spara lite och se om vi kan åka efter bebisen har kommit, det skulle vara helt okej det med. Bara jag kommer dit inom en snar framtid, hihi :)
Vet ju att vi ska åka ner till mamma i maj, och kanske skulle vi kunna ta den vägen om Ullared? En rejäl omväg visserligen, men om vi lämnar barnen på vägen ner, handlar lite och sen åker tillbaka och sover över så skulle det kännas helt okej. Åhhh, hoppas det blir av!


Annars då?
Jo tack, jag är genomförkyld och har varit i en vecka snart. Börjar bli aningen tröttsamt nu! Vet dock inte om det är en vanlig förkylning eller om det är graviditeten som orsakar det, men det är skitsamma egentligen. Vill bli av med det nu, så jag kan bli mitt vanliga jag igen. Huvudsaken är att jag mår bra under förlossningen, för just nu vet jag att jag inte skulle orka med att föda barn, inte när jag mår som jag mår. Men klart jag blir frisk till dess, eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att jag vill ha mina båda älskade barnbarn här hos mej . Jag kan ha dom länge.Kram

2010-03-03 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0