Storstädning står på schemat

Ja, som rubriken lyder så står storstädning på schemat idag. Fredrik mår mycket bättre så idag ska alla äckliga baciller ut ur vårt hem! Jag har klarat mig denna gång med och det är jag så glad över, och jag hoppas inte att vi åker på något annat nu innan förlossningen.

Imorgon får vi äntligen hem Enya igen. Det har varit en lång och tråkig helg, utan mys med någon. Fredrik har jag hållt mig undan ifrån och Enya har ju som sagt inte varit här, men imorgon får vi ta igen allt mys. Ska även fråga hennes pappa om vi inte kan få ha henne en dag extra, då detta skulle varit vår sista helg tillsammans med bara henne.. Hoppas det går bra så vi kan få lite fredagsmys med henne på fredag i alla fall ♥

Fredrik är redan i städartagen hör jag så det är bäst jag hjälper till.
Det är rätt mycket förändringar här hemma nu och precis just nu så håller han på med en till..

Hörs senare med lite bilder.
Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad hände med bilderna? Jag har väntat länge nu =)

2010-03-08 @ 10:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0