Nu är det jul igen

Vad glad jag är över att inte behöva gå ut idag. Fy sjutton för mer snö! Jag som trodde på allvar att våren var på väg nu med sitt blask men ack så fel jag hade!

Istället för att vara ute, har jag istället suttit här. Typ hela dagen. Mest för att jag inte har något vettigt liv,
men också för att det finns en del roliga grejer att titta på. Som tradera exempelvis, och modebloggar. Inspirerad blir man verkligen!

Annars kan man också göra lite av det jag gjort idag. Betalat räkningar, mailat dåliga tradera-säljare och tjatat om paket, mailat kommunal samt skickat ett klago-mail till hyresvärden. Får bara hoppas att jag får något gensvar, jag kan tänka mig att det blir av den arga typen men det struntar jag i. Jag har rätt att tycka, så då tycker jag. Helt rätt av mig!

Lite annat nyttigt ska jag ge mig på också,
diska lite, plocka ner tvätten och flytta vagnen till förrådet.
Aja, åtminstone innan kl 17, annars blir älskling arg. Grrr! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0