Imorgon smäller det!

Ja, nu var det sådär länge sen jag skrev igen.. Det har bara inte blivit av.
Däremot har jag haft det himla bra sen sist, även om jag haft en hals som strulat litegrann.. Den ska dock kollas upp idag, jag blir ju lite nervös över att smitta bebisen sen, så det är lika bra att gå till farbror doktorn. Hellre en gång för mycket än en gång för lite, eller hur?!

Det känns lite konstigt att jag inte kommer träffa Enya ensam något mer, utan när hon kommer till oss nästa gång så har vi helt plötsligt en liten bebis att ta hand om också. Känns riktigt riktigt konstigt, men jag hoppas det kommer gå bra, både för oss ovana föräldrar och för lillskrutt som blir storasyster för första gången :)

För kan ni tänka er att jag ska in till sjukan IMORGON och kollas upp inför igångsättningen?! Dagen D är äntligen här, och har vi tur så har vi en bebis hos oss innan veckan är slut.. Heeelt sjukt! Men FYYY vad vi längtar! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till! =)

2010-03-15 @ 16:28:48
Postat av: LillaAnna

Lycka till! å Grattis i förskott!! :)

2010-03-15 @ 20:25:29
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: M

Lycka till! Gud så roligt o spännande :)

2010-03-15 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0