.. Eller inte..

Nej, vissa saker blir inte alls som man tänkt.

Istället för kalas, istället för att ha Enya hemma, istället för att mysa med mina älsklingar i helgen så sitter jag nu så långt från Fredrik jag bara kan. Han är nämligen magsjuk :(

Han mådde lite sådär imorse men åkte ändå till jobbet, men precis innan jag skulle kliva in till barnmorskan så ringde han och sa att han var på väg hem. Så snabbt som ögat ringde jag Enyas pappa och bad honom ha Enya lite längre, vi vill ju inte riskera att hon blir magsjuk igen, och det gick bra. Tack!

Nu håller jag bara alla tummar och tår för att jag slipper bli smittad! Jag vill verkligen inte spendera de nästkommande dagarna på toan, men främst av allt så vill jag verkligen inte spy. Usch, jag hatar det! Lite bajs är ju bättre isåfall ;)

Fredrik spyr i alla fall inte längre, och det är väldigt skönt. Toan har han besökt 2 ggr sen jag kom hem vid 16 och han har fått i sig lite i magen så förhoppningsvis går det åt rätt håll.

Nu ska vi kolla på en film, men snart blir det lite käk, i alla fall för min del. Sen ska jag trycka i mig ytterligare 15 st vitpepparkorn och hoppas på att det hjälper att hålla mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0