16/3

Idag är det då äntligen(?) dags..

I ärlighetens namn så har jag inte varit så nervös de här senaste dagarna som jag trodde att jag skulle vara. Lite skönt det visserligen, men jag antar att det kommer när jag sitter i bilen på väg in sen. Lite läskigt är det även att jag kommer vara ensam, men hey - det är ju ändå bara en undersökning jag ska göra idag. Så farligt är det ju inte :)

Jag har däremot fått stränga order av min sambo att jag måste ringa till honom direkt när jag vet vilket datum det blir, helst vill han att jag ska skicka ett sms direkt när hon avslöjat det för mig. Men det kommer jag såklart inte göra, utan jag håller honom lite på sträckbänken, snällt va?

Fast förresten vet vi ju inte säkert OM vi får något datum eller inte, det beror helt på om jag är mogen att sättas igång eller inte. Men vi hoppas på det bästa såklart!

Klockan 13 är tiden jag ska befinna mig på sjukhuset. Några timmar kvar med andra ord, men eftersom jag har lite att göra innan dess så avslutar jag detta nu..

Återkommer antagligen lite senare idag! :)


Glömde ta magbild igår så den här får duga.. Blir ju inte direkt bra när man fotar själv ;)


Förresten var jag på vårdcentralen igår och fick veta att jag hade en virusinfektion i halsen. Inte jättekul att veta direkt eftersom jag kan smitta bebisen, men ändå skönt att det inte var halsfluss.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor

Jag håller alla tummar och hoppas att allt är bra. Stora varma kramar.

2010-03-16 @ 11:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0