Trötter

Elmer måste vara riktigt trött idag. Han somnade runt kl 15 och sover fortfarande, men det kanske inte är så konstigt så förkyld som han är. Inte ett dugg bättre utan näsan rinner och rinner, och på mig med. Blä!

Under tiden Elmer har sovit så har jag fixat lite med utseendet på bloggen. Kände att det var dags för lite sommarkänsla och jag blev rätt nöjd! Nu får det vara såhär, orken finns liksom inte där längre, inte på samma sätt som tidigare. Så är det kanske när man har små bebisar? Finns ju annat som tar upp hela ens tillvaro :)

Annars har lilleman och jag varit på Droppen idag. Skönt att komma hemifrån och Elmer njuter verkligen av sångstunden. Han var jättetrött när vi kom dit vid kl 10 men när vi började sjunga så blev han pigg och var med hela tiden och somnade inte förrän en timma senare.

Nu kom pappa F hem från jobbet så det är dags att väcka lillkillen, ge honom lite mat och gå ut till affären. Vi ska grilla ikväll men som den klant jag är så har jag glömt tina köttet så vi måste antingen köpa nytt eller hitta på något annat att äta. Hoppas dock på grillat, det är sååå gott!



trött Elmer igår på 3-månadersdagen ♥


Kommentarer
Postat av: Din blivande

Så himla feeeein sidan vart, vilken liten prins vi har fått med. Ända som fattas nu är en liten prinsessa till ; ) Puss älskar dig

2010-06-21 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0