Nervöst

Idag är det dags för återbesök hos barnmorskan. Är galet nervös fast jag inte borde.
Mest är det väl för att jag känner mig "klar" med folket på Kvinnohälsan, men nu måste jag dit igen och "visa upp mig". Inte det minsta lockande.

Dessutom ska jag göra cellprov samtidigt och klart är jag lite nervös över vad resultatet blir där. Men jag håller tummarna för att allt ser bra ut!

Elmer och jag ska alltså åka buss för första gången ensamna idag. Jag tycker inte alls om det nya påhittet med bussarna och busskorten men det ska väl gå bra det med :)
Efter besöket hos barnmorskan ska vi möta upp pappa Fredrik och Elmers farmor på stan. Det ska bli en liten shoppingrunda (till Elmer) och farmor bjussar. Schysst! :)

Nehej.. Bäst att göra oss klara. Det är lite jag ska hinna med innan bussen går.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jessica

Gick det bra? Fick du godkänt i besiktningen?

2010-06-11 @ 22:57:30
Postat av: jessica

Åhå vad fina ni var i tidningen! Jag såg det nyss när jag kollade genom efter någon jag kände igen.



Bilden var ju jättebra. Ni ser helt strålande ut alla fyra!

2010-06-12 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0