Ullared

Igår hade vi en ganska fullspäckad dag. Först kollade vi film, sen städade, sen kom prästen och strax därefter rörmokaren som fixade vårt stopp i avloppet. Efter det åkte vi och kollade på lokalen vi ska vara i efter dopet och sen blev det en tripp in till stan för att kolla dopkläder till Elmer. Slipsen fixade vi i Ullared, men något annat hittade vi inte.

Vår tripp till stan slutade i alla fall med att vi kom hem med outfit till både Elmer och Fredrik. Vi handlade till Enya också men har inte kunnat prova det än så jag vet inte om vi kommer köra på det eller ta något annat. Mina kläder hittade jag på Gekås så nu känns det faktiskt skönt att allt sånt är fixat!

Idag har vi varit i Ljung ett tag. Det var inte jättesoligt men vi låg några timmar och hade sällskap med Lollo och hennes dotter och mamma. Trevligt. Nu ska Fredrik slänga på köttet på grillen, vi är jättehungriga då vi bara ätit frukost idag. Ska bli riktigt gott! Till kvällen myser vi ihop oss i soffan och kollar en film :)



Bilder från Gekås;



Mina kläder. Väldigt nöjd!


Lite gott och blandat


Lite mer gott och blandat


Overall till Elmer, ofodrat och fodrat regnställ till Enya


Varsin vinterjacka till mig och Fredrik


Fredriks kläder


Enyas kläder


Elmers kläder


Sen blev det några andra grejer som inte är med på bild. Bla lite julklappar till Enya, presentpapper och en ny skötväska. Men riktigt bra grejer fick vi i alla fall med oss hem och vi är riktigt nöjda över allting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0