Syns det att vi diggar Lindex?

Det blir inte mycket bloggat här inte. Trist det eftersom jag egentligen vill, men jag har inte haft någon ork. Och min söta lilla bloggdator fick vi tyvärr lämna tillbaka, så nu måste jag sitta vid det stora åbäket igen och det är inte riktigt lika kul.

Ikväll är Fredrik iväg och jag och lilleman är själva. Han har nyligen vaknat från sin powernap och snart är det dags för käk. Smakis skulle det bli egentligen men eftersom vi inte har någon hemma för tillfället får det bli bara flaskan. Funkar fint det med.

Igår rensade vi Elmers garderob. Vi kom på att vi hade ganska många bodies i strl 68 som vi kunde ta fram nu, och så sparade vi byxor i 62 eftersom han har så korta ben. MEN, idag provade vi byxorna i strl 68 för att se om de var alldeles för stora, men det var de inte, så de fick åka fram oxå. Man kan nog ana att vi gillar Lindex stjärnbyxor?

Bästa byxan ever, enligt mitt tycke!



gröna, bruna, 2 turkosa, lila, ljusgrå, mörkgrå
orangea, röda och idag har han de svarta :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Hade de funnits i min storlek hade jag nog aldrig haft på mig andra byxor.

Mjuka, snygga och billiga. Perfekt!

2010-08-02 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0