Mys

Åh, jag älskar verkligen vädret vi har nu! Folk klagar på att det är för varmt, men jag tycker det är skööönt.

Har legat ute en stund idag för att bättra på brännan jag fick igår, men det blev en kortare stund än jag ville. Elmer gillade inte att vara ute lika mycket som jag, så vi gick in och busade lite till det var dags för honom att äta.
 
Just nu sover lilleman och jag sitter här och är hungrig. När han vaknar tänkte jag gå till affären och handla lite nödvändigheter och något gott som kan stilla min hunger lite..

Edit:

Jag tar med mig ungen trots att han sover, för nu är jag hungrig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt att det är sommar nu! Önskar att sommaren var lite längre. :)

Vi har en Nikon D90. Mycket nöjd med kameran!

2010-07-05 @ 16:18:26
URL: http://aanonaa.blogspot.com
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och jätte fin design för övrigt!

2010-07-07 @ 01:02:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0