Bättre kan jag

Okej! Midsommarfesten på dagis var mysig, midsommarafton var jättetrevlig och spenderades med mina älsklingar samt vänner och bekanta till Fredrik, vi har haft mamma på besök några dagar, vi har haft världens bästa Jessica på fika (ååh, vad jag längtar!) vi har spelat äventyrsgolf, varit på barnteater, badat, solat, busat, ätit glass, matat änder, tittat på båtar och mycket mer!

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera här, men vem vill sitta inne när det är såhär underbart väder? Inte jag!
Så en bloggdator står högt på önskelistan, så jag kan utnyttja vårt trådlösa och i alla fall sitta i trädgården medan jag får lite sol på mig. (Låter inte det bra älskling?)


Idag ska vi på kalas. Kusin Karolin blev 25 igår och det ska vi fira såklart. Underbart väder har hon beställt också så det blir nog att sitta ute och bättra på brännan lite. Najs!


 

 


Idag åker även Enya till Åland med pappa och hans familj. Känns sådär eftersom jag själv är rädd för båtar och vatten, men det ska väl gå bra. Hoppas hon tycker det är kul iaf, det är huvudsaken, och att hon kommer hem oskadd.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0