Antimalware Doctor

Ett tips! Akta er för ovanstående om ni skulle råka få det på er dator. Det är ett falskt spionprogram som ser ger skenet av att det vill ta bort skadliga filer på din dator, men i själva verket så är de bara ute efter att skada!

Vi fick det hur som helst på vår dator och Fredrik fattade ganska snabbt att just det som ploppade upp 1000 ggr och varnade för Trojaner och annat, i själva verket var viruset. Tur det.
Så nu har vi varit och köpt antivirusprogram och tagit bort skiten. Men jag måste säga att jag klarat mig bra länge utan virusskydd.. ca 3 år för att vara exakt :)

Pga detta lilla missöde så har jag inte kunnat blogga på ett tag nu, men jag tänkte blogga ifatt lite.
Slänger in lite bilder från Öland i ett senare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0