Morden

Idag har det verkligen inte varit annat än en slappardag, rätt skönt det med egentligen så jag ska inte klaga :)
Med andra ord har vi inte gjort alls många knop här hemma, men ett undantag är att jag faktiskt har lagat mat! Fredrik skämmer bort mig med det alla andra dagar, så idag blev det min tur och som tur var så smakade det faktiskt gott!

Det blev tacopaj som älsklingen hade önskat och det säger man ju inte nej till, det är ju så gott!
Ikväll har vi tittat på 3 avsnitt av Morden som gick på svt i december, men eftersom vi missade det då så kollar vi ifatt det nu.

Nu är det bara 3 avsnitt kvar, hade tänkt kolla på resten imorgon men det går inte slita sig när det är så spännande! Trevlig måndagskväll mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygg header!!! :D:D Enkel, stilren o snygga färger!

2010-01-05 @ 10:49:16
Postat av: AnnaWK

Åh vilken söt dotter ni har :)

2010-01-05 @ 13:01:38
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0