Lugna gatan

Här hemma är det otroligt tyst för en gångs skull, Enya åkte till pappa igår och Fredrik ligger fortfarande och sover. Var meningen att det skulle bli en lång sovmorgon idag för oss båda, men eftersom jag gick och la mig vid 12 och vaknade vid 9 så fick det räcka med de timmarna ;)

Idag har vi verkligen ingenting som står på schemat, eller i alla fall inte jag. Mer än disken då som jag lovade igår att jag skulle ta hand om. Fredrik har ju som sagt börjat plugga nu så idag fram till 16 är det det han ska ägna sig åt. Sen blir det tydligen hockey (som vanligt) och jag får sitta lite här och fördriva tiden ;)

Det är sjukt fint ute just nu med solen som skiner på all snö som ligger i träden. Det är nästan så jag blir sugen på att gå ut, men bara nästan. Har hört att det är ruskigt kallt ute idag, men själv har jag inte vågat kolla.. Men en liten promenad kanske det blir i eftermiddag, om någon är på. Frisk luft är ju aldrig fel :)

Nehej, nu är det ett tag sen jag klev upp och magen börjar kurra på allvar.. Bäst att få i sig lite frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0