Lördagkväll

Monteringen igår gick inte riktigt som planerat, vi hann bara med en bokhylla pga lite annat som kom ivägen (läs. hockey) och jag ville verkligen inte ge mig på det alldeles själv. Istället slängde jag ur allt från gamla hyllan på sängen och shit vad grejer det får plats!, och sen började vi ställa in lite i Fredriks bokhylla. Det blev himla bra i alla fall, och bättre kommer det bli när min också står på sin plats och vi får slänga ut det andra åbäket!

Nu har jag nyss fått upp Fredrik ur sängen och han ska bara äta frukost, sen så ger vi nog oss på den andra hyllan. Vill att det ska bli klart snart..

Visar självklart bilder på hur det blev lite senare, så kika in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0