Kall lördag

I torsdags kom Enya till oss igen och det var ett väldigt bra lämnande, hon var på strålande humör vilket bådade gott inför veckan. Strax efter hon hade kommit och vi hade börjat med maten, så kom Julius med familj på besök. Trevligt, vi åt god mat tillsammans, lite snack blev det och Enya och Julius lekte fruktansvärt bra tillsammans! Inget bråk alls vilket var himla skönt.

Har inte nämnt det tidigare men på julafton slutade Enya med napp. Det har väl gått sådär om kvällarna om jag ska vara ärlig, både här och hos pappa. Hon har blivit ledsen och skrikit efter nappen samtliga kvällar, vägrat ha täcke på sig, giraffen har hon slängt iväg och så har hon kommit ut från rummet otaliga gånger..
Men sen hon kom hit har det varit slut med det! Hon har inte sagt ett ljud efter att vi läst saga, inte har hon kommit ut heller och hon är såå duktig! Får verkligen hoppas att det fortsätter likadant nu, men som alltid får man vänja sig vid bakslag.

Just nu är Enya iväg på kalas hos farfar, men hon kommer senare, och Fredrik kollar på hockey. Vi höll på att inte komma iväg med bilen tidigare eftersom den vägrade starta, men efter en timmas kämpande i det iskalla vädret, och med hjälp från Jenny, så kom vi äntligen iväg! Vi lämnade av Enya hos pappa och på vägen hem tog vi lite bilder i det fina vintervädret :)

När Enya kommer tillbaka sen så ska vi nog ge oss ut till bilen igen, för att åka till stan och äta pizza. Vi måste köra en sväng med bilen ändå ikväll för att den ska starta imorgon igen, och jag som varit sugen på Five Tastes läänge nu tyckte att vi kunde ta den svängen när vi ändå ska ut.. Får bara hoppas att Fredrik tycker min idé är lika bra som jag tycker att den är! :)
 


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha du och Five Tastes. Jag minns det som igår.

2010-01-09 @ 23:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0