Just typiskt!

Just det!

I förrgår pratade jag och Fredrik om återträff från högstadiet, varför vet jag inte men det var något jag kom på bara sådär, och något som jag verkligen har längtat till. Igår kom ett brev till mig från barabamba.se, vilket var en inbjudan till återträffen från 9:an, vadå passande? :)

Men sen kom besvikelsen..
Datumet för träffen är samma dag som jag är beräknad att föda barn. Just typiskt!
Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra.. Jag vill gärna gå, men jag går ju inte dit gravid helst.
Vill inte riskera något när jag är där, framförallt inte på en sådan tillställning där jag inte träffat personerna ifråga
på många år.

Enda chansen att jag kan gå är om det blir igångsättning, vilket jag får hoppas blir ca 2 veckor innan isåfall, så jag hinner återhämta mig lite.. Men fy, det är en svår sits. Återträffen kommer ju inte igen direkt, och jag vill helst inte missa den.

Hur skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: M

Igångsättning, massa vila & mys med bäbis, sen klassåterträff! Låter ju hur kul som helst :)

2010-01-09 @ 19:35:28
Postat av: S

Håller med M !! Helt klart, inte bara för klassfesten men för bedövning och allt annat med!! Lycka till med allt!

2010-01-09 @ 21:50:15
Postat av: jessica

Alltså, nu måste jag ställa en väldigt viktig fråga; ser du fram emot klassåterträffen från högstadiet? Är det något fel på dig som jag inte vet om? =)



Huuuuur kan du se fram emot det??

Jag fick med en sån där lapp igår. Jag tyckte bara att det var jobbigt. Usch. Ångestframkallande.

2010-01-09 @ 23:48:13
Postat av: Marina

Jag skulle hellre gå dit gravid :) Annars kommer du bara längta hem som en tok så fort du komit dit :) Skulle du vilja hjälpa mig att göra om min blogg lite? Den är ju sååå tråkig! Kraam på er

2010-01-10 @ 20:15:23
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Karolin

Jag skulle låta tiden få utvisa om jag kan gå eller ej. Skulle inte sätta igång. Du kanske ändå gå över tiden typ 2 veckor så du hinner gå ändå. Går heller gravid än nyförlöst för då kommer du inte orka/vilja gå ändå.

2010-01-10 @ 21:50:13
Postat av: A

Självklart inte igångsättning, utan antingen är du gravid eller så är du inte gravid när festen är och du är där. Om du fått barn innan festen kanske du inte är i form för party direkt utan som sagt kanske bara vill vara hemma med familjen, är du gravid så är det väl bara gå och ha kul. Fundera inte så mkt....

2010-01-11 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0