Jo jo

Mitt humör har verkligen inte varit på topp idag, det var på bättringsvägen men sen kom ett brev från Försäkringskassan, vilket gjorde pissdagen till en rejäl skitdag!

Nu är det tydligen så att DE gjort ett fel i min utbetalning under 2009 och betalat ut för MKT pengar till mig,
vilket jag nu måste betala tillbaka! 1700 :- var det på, och det är inte jättekul när man inte har så tät ekonomi!
JAG kan väl ändå inte hjälpa att DE gjort fel, ååååh, jag blir så arg!

Ska ringa dem imorgon tänkte jag, idag har jag varit alldeles för förbannad. Får se vad de säger, antagligen måste jag ju betala, men det stod på lappen att jag i alla fall skulle höra av mig innan februari om jag hade några synpunkter. Och det har jag minsann!!

Men på tal om något annat.
Ikväll ska vi titta på en vagn, är en bekant till Fredrik som visst hade en över.
Det är en Brio, vilket jag inte är jätteförtjust i direkt, men förhoppningsvis ändrar jag mig.
Får se hur vi känner efter ikväll..

Men det bästa av allt..
När Fredrik kommer hem, vilket bör vara ganska snart,
så har han med sig mat från Donken! Var år och dagar sen vi åt där nu, men det passar bra idag för jag är SÅÅ hungrig ;P

Förresten, har gjort om lite på bloggen igen om någon lagt märke till det?
Tänkte bara höra, tycker ni att menyn ska vara på vänster sida, eller ska jag ändra tillbaka till höger som jag hade tidigare? Vilket är finast?


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag tycker det är bättre nu. Gillar den bättre till höger.



Hur var vagnen? Jag vill ha en emmaljunga edge duo kombi när det är min tur =)

Jag är kär i den vagnen.

2010-01-20 @ 19:48:02
Postat av: Anonym

Men...till höger sa jag ju. Nu är det till vänster.

2010-01-20 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0