Inget vettigt alls

Idag är ytterligare en dag som jag inte gjort något vettigt alls. Nu börjar jag på tröttna på allvar!

Jag blir så jäkla lat när Enya inte är hemma, det är inte klokt egentligen. Men imorgon kommer hon ju igen, så då blir det lite rutin på vardagen :)

Jag hade tänkt bada idag, och tvätta, och diska, men eftersom vi inte hade vatten här hemma från 9.30-13 så blev det inte av. Och nu har jag ingen ork :P Ska hänga tvätt visserligen eftersom Fredrik satte på en maskin när han kom hem, men nu ska jag faktiskt laga lite mat. Är hungrig!
Blir pommes och kött idag, typ det enda vi hade hemma. I helgen blir det att handla!


Just det, sola har jag hunnit med idag också, det var skönt! Jag passade på när Fredrik ändå var på gymmet. Ikväll ska han kolla på hockey så då spenderar jag nog lite mer tid framför den här dumburken.. som om jag inte gjort det tillräckligt kan man undra? Jao, kanske. Men så har jag faktiskt pysslat med bloggen (märker ni ens någon skillnad?) och det tar sån tiiiid när man inte är ett ljushuvud..

Men bättre blir det tycker jag, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0