Hurra för mig, idag blir jag 26 :)

Vaknade av Fredriks väckarklocka vid 8 imorse, fick till och med slå lite på honom för att han skulle reagera, men sen låtsades jag sova vidare.. Han gick upp och plockade en del, och självklart var jag vaken och hörde allting, men sånt kan man ju inte avslöja förrän efteråt ;)

Jag "väcktes" sedan av mina älsklingar med skönsång och Enya avslöjade direkt att det fanns kakor och glass i köket, hihi. Jag klev upp direkt och fick order om att läsa mina favoritbloggar det första jag gjorde, så det gjorde jag såklart. Inte alltid Fredrik uppskattar det, men jag visste ju självklart att han hade uppdaterat sin och att jag skulle läsa den sist eftersom jag alltid gör så :)

Jag hade väldigt rätt, för där hade han skrivit ett väldigt fint inlägg som jag såklart började böla till när jag läste (skyller på hormonerna) :) -Läs här- Där hade han lagt in bilder på fina klädesplagg som han beställt åt mig, men som tyvärr inte kommit än. Jag blev självklart jätteglad och hoppas att något av det passar storleksmässigt, svårt att veta nu när jag har världens mage ;)

Efter bloggläsningen blev det god frukost bestående av en bakelse med glass (bara till mig) och kaka, samt varma baguetter i ugn och oboy. Mums :)

Just nu håller älsklingen på att städa, Enya tittar på Hitta Nemo och jag fick lov att uppdatera lite här innan folket kommer lite senare. Vid 12.30 kommer Fredriks familj och DÅ ska vi äntligen fotografera bröllopsparet, och efter kl 14 kommer det nog lite mer besök. Men innan dess ska vi försöka hinna med att baka tårta och städa färdigt. Och äta mat.. Blir lite stressigt, men vi hinner nog ;)

Bäst jag hjälper till lite, det är nog min lott att gå till affären..
Hörs lite senare ikväll sen, då kommer bilder från busfabriken samt bilder från dagen..

Hejs!

Kommentarer
Postat av: jessica

Grattis!

Jag tänkte faktiskt på det förut idag! Men jag ville inte skicka ett sms då, det var gaaaanska så tidigt =)



Jag hade tänkt skicka ett riktigt kort men jag är glömsk. Förlåt.



Grattis grattis grattis!!

2010-01-24 @ 15:14:32
Postat av: jessica

Faaan vad jag är blödig. Jag läste Fredriks blogg och började gråta. Vad fint, romantiskt, gulligt och underbart!

2010-01-24 @ 15:17:05
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen! Kram och ha en toppendag

2010-01-24 @ 15:45:24
URL: http://aanonaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0