Helt underbart skönt!


Har precis kommit hem från solariet. Det är så otroligt skönt att känna värmen mot huden och så känner man sig en gnutta fräschare redan när man klivit ur. Toppen!
Jag brukar tycka det är så kallt att sola så det slutar oftast med att jag stänger av alla fläktar, men idag var det tvärtom. Shit vad varmt det var, antagligen var det för att någon använt solariet innan mig och värmt upp det lite. Men skönt var det, och 20 minuter gick fruktansvärt fort!

Att sola är det enda jag gjort idag, kan ni tänka er vilken latmask jag är?!
Eller nej, nu ljög jag faktiskt, jag har även diskat lite och ska strax bädda rent i våra sängar samt förbereda maten till älsklingen kommer hem. Så, jättekass är jag nog inte trots allt ;)
Och så har jag ju i alla fall fått 2 minuters frisk luft idag, det är i alla fall 2 minuter mer än igår, hehe..

Men på tal om att sola. Varje gång jag ligger där inne så får jag hemska tankar om att solariet ska sprängas, allra helst när fläkten är igång och det låter som tusan! Vet inte varför jag känner så, men det är nästan så jag blir lite rädd för mina egna tankar.. Tänk om det skulle kunna hända?
Jag tror i alla fall att det ska bli en ordentlig explosion och jag bränns till döds, vilket är en av mina största rädslor.. Jobbig känsla är det, men likt förbannat lägger jag mig där gång på gång, så jag kanske får skylla mig själv? :P

Nej, bädda rent var det.. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Karin

hej! åh vad skönt det lät med lite fräschare hy :) Här är allt toppen, fy vad mysigt det är med bebis. Förstår om du börjar längta en massa nu. Kul att du hittade till min blogg. Har ju varit inne och läst din men är väl för feg för att kommentera.. haha ska bli bättring nu nr jag har en egen. du får väl hjälpa mig någon gång med att få den sådär fin med bilder och grejer bara. Lyckades inte med att få till en bakgrund. kom på fika snart om ni vill!

Kram

2010-01-19 @ 19:15:04
URL: http://wilmerpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0