Härligt med nytt år

Igår sov vi ända till kl 12, det var välbehövligt eftersom vi inte kom i säng förrän kl 3 på nyårsnatten. Jag var fruktansvärt seg heeela dagen igår och det kändes som jag var den bakfulla av oss, men så var det ju såklart inte. Jag är bara inte van att vara uppe sådär länge :)

Nyåret firade vi i goda vänners sällskap. Det var rätt lugnt och skönt, vi var bara 7 st men det var ganska lagom. God mat, bra stämning och trevligt sällskap som sagt, kan ju inte bli bättre än så! Vi gick ut en sväng vid 12-slaget såklart, men kom in rätt snart igen eftersom jag höll på att förfrysa fötterna :) Där emellan maten och 12-slaget var det både gitarrsång och singstar, men eftersom jag inte sjunger offentligt (hade kanske varit skillnad om jag varit onykter) så var det bara de andra som höll igång. Jag satt mest och njöt av deras "skönsång".. hehe..



nyårspussen :)



Sen var det ju det här med nyårslöfte som jag funderat en del kring..
För det här kommande året har jag inget direkt löfte, utan jag ska mer se det som ett försök. Det är så trist att bryta löften tycker jag, så därför ska jag bara försöka denna gång, och jag hoppas verkligen att jag har viljan och motivationen att lyckas! Men med lite peppning från Fredriks sida så ska det nog gå bra, det hoppas jag. Jag tänker inte berätta vad det handlar om ordagrant, men det är något som ska få mig att må bättre i alla fall, så mycket får ni veta..

Hur det kommer gå sen, ja det kan jag avslöja inför nästa nyår ;)
God fortsättning alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0