Friday I'm in love

Idag är det en bra dag (trots att datorn inte fungerar som den ska och jag suttit och kämpat med den i över 2 timmar nu) och vet ni varför den är så bra? Jo, min älskade lilla unge kommer till oss igen! :D

Känns som det var en evighet sen jag såg henne sist, och det var det ju i och för sig. Det händer rätt mycket i hennes ålder nu och varje gång hon kommer hit så har hon lärt sig en massa nya saker. Det kan exempelvis vara att prata mer förståndigt än gången innan, hon är mer bestämd och har sin egen vilja och allt därtill. Visst är det jobbigt ibland med ett barn som tror hon bestämmer, men samtidigt är hon världens bästa och jag älskar henne massor! ♥

Klockan 14 är det dags att hämta henne på dagis och jag hoppas verkligen att hon är på bra humör. Jag brukar ringa henne i veckorna när hon är hos pappa, men oftast brukar hon inte alls vilja prata med mig, men när jag ringde igår lät hon till och med glad. När jag sa att jag saknade henne så svarade hon med ett "jag med", och så upprepade hon inför pappa att "mamma kommer och hämtar mig på dagis imorgon".. Sånt känns bra i hjärtat :)

Inte långt kvar nu.. Åh, vad jag längtar!
Ikväll hoppas jag att vi kan mysa i soffan alla 3 och ha en jättebra fredagkväll.
Kanske lite morötter, gurka och dipp kunde vara nåt? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0