Första lördagen blev inte som jag tänkt

Idag är det den första lördagen på det nya året och det har varit en skitdag rent ut sagt. Började skit imorse, jag har världens huvudvärk som inte vill gå över och så blir jag otroligt arg på bloggen när den inte gör som jag vill!

I övrigt har vi spenderat dagen på Ikea, där var det visserligen helt okej. Skönt att komma iväg om inte annat, men det var mycket folk och huvudvärken gjorde att jag var helt matt i kroppen och jag kände mig svimfärdig nästan hela tiden. Trist! Men som tur var så skulle vi bara till tag-själv-lagret för att hämta två bokhyllor till sovrummet, och i skrivande stund håller Fredrik på att montera den ena. Kommer bli himla skönt att få varsin bokhylla på sidorna om sängen, istället för den vi har på mitten av väggen i sovrummet. Den är både ful och tar stor plats. Dessutom är det kul med lite nytt!

Jag tror faktiskt att jag ska försöka mig på att hjälpa till lite med monteringen nu, inte lätt med magen i vägen men jag är rätt händig när det gäller att bygga ihop saker så det ska nog gå fint ändå. Resten av kvällen ska jag nog tillbringa i sovrummet med att rensa ur vår nuvarande bokylla och göra lite fint i de andra två.. I alla fall i väntan på den goda maten som vankas till Robinson lite senare sen :)




såhär ser det ut just nu i vårt trånga sovrum, men det ska bli bättre snart..
omtapetsering sker snarast möjligt, hoppas jag :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0