Färdigmonterade

Åh, äntligen! Bloggen stular som fasen och går såå segt så jag trodde aldrig att jag skulle komma in, men nu ger jag det ett försök.

Nu är bokyllorna äntligen klara! Monteringen tog inte alls lång tid, utan det var allt som skulle in i min som tog tid att gå igenom, det var ju lite skit ;)
Men nu känns det mycket bättre, det är mer ordning och varje sak står på sin plats, najs! Såhär blev förbättringen i alla fall, lite trist att man ser sakerna igenom dörrarna, men jag tror vi ska fixa en lösning på det hela så småningom, med bilder eller tyg på baksidan. Vi får se.



och ja, vi ska skaffa ett överkast.. hehe :)


Kommentarer
Postat av: M

Vad fint det blev :) En tavla över sängen skulle bli pricken över i:et :)

2010-01-03 @ 18:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0