Den bästa!

Jag har världens bästa pojkvän! Inte nog med att han alltid tar hand om mig och Enya, han diskar nästan varje dag, han lagar mat åt oss och städar när han kan. Idag har han både diskat, dammat och snart ska han laga mat, allt detta medan jag endast bytt gardiner och tvättat lite.

Han ser verkligen till mitt bästa hela tiden och klagar aldrig på om jag inte diskat eller så när han kommer hem från jobbet. Helt underbar är han!
Just för tillfället är det ju lite kämpigt för mig med magen och revbenet, nu börjar tröttheten smyga sig på igen och jag blir trött för minsta lilla.. Vad skulle jag egentligen ta mig till utan min älskling? Inte mycket som skulle bli gjort i alla fall, det är en sak som är sann :)

Imorgon någongång kommer Enya till oss igen, det ska bli otroligt mysigt då jag saknar henne varje sekund hon inte är hos oss. På kvällen får vi antagligen lite besök av Julius med familj, de bor i Sthlm men är i stan och hälsar på så det ska bli trevligt att ses. Innan de kommer hit ska jag dammsuga och torka golven då vi inte gjort det idag än.. Jag orkar inte det idag och Fredrik ska ju inte behöva göra allt så jag tar på mig det imorgon :)

Nu är det snart dags för käk och sen är det dags för nästa maskin tvätt.
Hoppas ni får en trevlig onsdagskväll om vi inte hörs igen!



mina älsklingar.. det är er jag lever för! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0