Trött på det här!

Idag är 3:e dagen jag har huvudvärk, jag är helt matt i kroppen och mår illa till och från.. Vet inte alls vad det är för "fel", eller om det bara är så att jag är allmänt trött? Jag har börjat tröttna på mitt mående på allvar nu i alla fall, för nu vill jag må bra igen!

Igår gjorde jag verkligen inte ett knop här hemma även fast det behövdes. Idag har jag däremot lyckats ta tag i disken, så nu är det rent och fint på diskbänken igen. Men efter kvällens middag ser det säkert lika jäkligt ut igen, så det bästa vore om jag kunde få in som rutin att diska efter varje måltid, men icke.. Berget bara växer och växer, jag blir så trött på att se det och orkar inte med att ta itu med det.. Fredrik blir också trött på att se skiten, men han däremot gör oftast något åt det, fast jag har lovat att jag ska ta hand om det.. Han är snäll min karl, världens bästa om jag ska vara ärlig ♥

Vi har även en tvättvinda som borde plockas ner, den har stått i alldeles för många dagar nu. Även tvätten är min lott här hemma, men jag har verkligen inte orkat. Tvättandet i sig är ju inte alls jobbigt, det är att vika in det som är värst och också alltid det som tar emot. Men snart så, bara jag fått i mig lite mat så ska jag försöka ta tag i det med..

Men innan jag fixar maten så ska jag ringa Försäkringskassan och meddela att jag behöver ett annat papper hemskickat ang. föräldrapenningen.. Får se hur lång telefonkö det är idag? 

Kommentarer
Postat av: Kungen

Det var 137 när jag ringde idag ; ). Men gick på 8 min ändå, älskar dig puss

2010-02-01 @ 15:40:06
Postat av: Anna

Jag tycker också att vika in tvätt är bland de tråkigaste som finns. Hänga upp den är ingen hit heller ;). Krya på dig!

2010-02-01 @ 19:21:02
URL: http://aanonaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0