Tips på fredagsmat?

Idag är det fredag och imorse tog både jag och Fredrik sovmorgon. Skönt!
Just nu ligger han i soffan och pluggar medan jag sitter här, men om en timma ca är det dags att ta tag i städningen. Enya kommer ju hem idag och då måste vi ha lite fint här hemma :)

Jag har faktiskt varit rätt duktig de senaste dagarna, jag har tagit tag i det där med disken efter varje måltid och nu är det jätteskönt att gå ut i köket och slippa mötas av ett jätteberg! Visst blir det lite skillnad nu när Enya är hos oss, för då är det fler tallrikar, glas osv men jag ska verkligen försöka hålla det såhär nu. Vill verkligen inte att hemmet ska lida pga min lathet ;)


Ikväll tänkte vi ha lite fredagsmys här hemma, med god mat och kanske lite morötter med dip. Vi har däremot inte kommit på vad vi ska äta. Klyftpotatis har vi pratat om, men mer då? Någon som har tips på god mat som även passar Enya?

Kommentarer
Postat av: M

Tacos?

2010-02-05 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0